Transporten till Norra länken (spoilers)

Nu har jag fixat en transport till Norra Länken, kan aldrig bli för mycket transportställen, tycker jag (verkligen inte lat). Jag fick hjälp av G.E.D Praktikanten och Mr Bucket, som distraherade arbetarna så Praktikanten kunde köra en bulldozer till Galoppbanan. Rådsman hade nämligen bara råd med själva transporten, fordonet fick vi fixa själva. I slutet fick jag även en reflexväst av Mr Bucket, nu syns jag iallafall. :D
 
 
 
 
 
 
 


han som man distraherade var ju snäll efter man hjälpt honom den där gången när han blev kär i den där mrs Hill, men det verkade han ha glömt för han verkade så otrevlig, men har kvar hårdrocks tröjan man fick av honom :(

2014-10-16 // 21:10:38
Anonym

Elvira hon heter mrs morse

2014-10-16 // 21:21:20
Anonym

Nej menade ms morse

2014-10-16 // 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback