Onsdagsuppdatering: Big Bonny till undsättning... igen

Hej!
Här är veckans uppdatering denna vecka, det har kommit en ny mindre funktion, uppdrag och lite höstkläder.
 
Uppdrag
- Vi kommer behöva höra olika historier av sanningen från Rådsman, ta oss an Mr Buckets ovanliga språkbruk och det är inte de enda problem som dyker upp i dessa uppdrag. Något vi vet är iallafall att Big Bonny är fast beslutat om att riskera sitt eget liv för ett par byxor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Höstkläder
- Efter en shoppingrunda i Västkobbens fiskeby denna vecka kommer du va lika härlig som hösten själv! I Ekobutiken, Second Hand och Design, och i Galna Skutan har det dykt upp lite höstkläder. De kostar mellan 3800 - 9600 Jorvik Shillings och 53 - 96 Star Coins. 
 
 Denna tröja måste man vara i level 16 för att köpa.
 
 
 
 
 
Även detta plagg måste du vara i level 16 för att köpa.
 
 
 
 
Fakta om dina vänner
- Det nya inspektera verktyget gör så att du kan ta reda på fakta om vänner och de du träffar. Klicka på deras namn i chatten eller på spelaren själv och du får möjlighet att få all informatiom om vad de har på sig, deras rykte med olika fraktioner i Jorvik, samt hur deras häst mår! Inte bara det, du kan även se hur många av de magiska gömda stjärnorna runtom i Jorvik de lyckats samla och hur många hästar de äger samt ras och level på dem!
 
 
 
 
 
 
En sista sak...
- Vem har inte sett någon hålla händerna runt något och samtidigt tittar på sin häst? Nu är detta fixat, du kan nu se det spelarna använder för att ta hand om hästarna, hink, borste m.m.
 
 
 
 
Min åsikt om uppdateringen
  • Uppdragen var faktiskt rätt roliga, Big Bonny lyser alltid upp ens dag genom att bara prata med en. Men det roligaste var nog när man desperat sprang runt fontänen till tävlingsmusik, med getingar efter sig! Vi får se hur det här slutar imorgon, det är aldrig fel med hästtransporter inte.
  • Höstkläderna var väldigt fina om man bortser från byxorna, äntligen ett par vita och svarta smala handskar och så kom det väldigt realistiska stickade tröjor. De ser väldigt äkta ut och verkar vara hur sköna som helst.
  • Inspektera funktionen var väldigt rolig, nu kan man ta reda på mer info om spelarna, dock tycker jag att det är en liten lat version av en profil, men vi får hoppas att vi kan skriva en egen profil i framtiden, där man kan göra reklam för sin Star Stable blogg och berätta lite om sig själv.
  • Att de fixade att skötselredskapen syndes var bra, men tyckte det var konstigt att hästen inte reagerade när ryttaren tog hand om den. Fast ioförsig, kratsa i luften är också ett alternativ.
  • Jag har väntat hela veckan på att få någon mer sneak peek eller information på det de berättade förra veckan, detta gör oss bara ännu mer nyfikna och jag vill inte vänta mer. ;)
 


Tips: rid upp till bergspasset där dinodalen e, de har kommit en tunnel dit, en stig och staket. Ja buggade mig upp på berget brevid snö passagen till dinodalen och såg en tunnel och sånt. Kolla på min blogg för bilder

2014-10-15 // 20:49:26

det är väl bara du och väldigt få andra som är level 16? :( har gjort allt sen jag började spela och är bara 2/3 av femton

Svar: ja det är det tyvärr :(
Alicia Starnight

2014-10-15 // 21:02:05
Jens m

Onödigt med lvl 16!!

2014-10-15 // 21:06:14

Tycker du borde varna om spoil i detta inläg..

Svar: Rubriken är nog tydlig tycker jag, jag visar hela uppdateringen
Alicia Starnight

2014-10-16 // 11:00:32

Tycker du borde varna om spoil i detta inläg..

2014-10-16 // 11:00:32

När jag läste rubriken trodde jag det skulle vara en kopia av vad uppdateringen var och inte hur uppdragen gick till

Svar: Jag har gjort så rätt länge nu, men jag kan nog varna för spoilers nästa gång :P
Alicia Starnight

2014-10-16 // 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback