Födelsedagssetet

Nu är den tredje födelsedagen över, och vi har fått hela födelsedagssetet som 2014 går i färgerna grön och lila. Synd att dock två gamla "traditioner" försvann. På bilden med den gigantiska tårtan, bar en av tjejerna en tjocktröja i årets födelsedagsfärger, den ser ut att likna förra årets tröjor, som symboliserar just de födelsedagarna. Besviken att vi inte fick den, det är roligt att kolla på sådant och minnas. Sparade en tårtbit istället.
 
Den andra "traditionen" som inte fanns i år, är denna speciella födelsedagsfest som hölls i Fort Pinta. Alla Game Masters var inne och tog bilder, och alla firade med varandra. Det tighta och den roliga gemenskapen runt sådant här kommer försvinna, det förstår man. Det är nog den enda nackdelen till att spelet blir större men... GRATTIS STARSTABLE, 3 ÅR <3
 
 


Åh jag missade när game mastrarna var inne ;( Det som var min högsta dröm att f¨tr'ffa game master..

2014-10-09 // 18:45:23
Pho!

Hej! Vilken fin blogg! KOlla gärna in min! ;D

2014-10-09 // 19:31:40

hej!
jag tror med att det är fjordingen, och jag hoppas det också. men jag tror det är jorvik city som kommer öppnas under höster och vinter:)

Svar: Jorvik city finns inte ens på kartan, det skulle behövas göra en ny och man kan heller inte rida dit
Alicia Starnight

2014-10-09 // 21:04:29

Jag missade de 4 sista dagarna :(

2014-10-10 // 07:13:56

Hej Alicia! Jag är ett STTTOOOOOOORT fan!!!!<3<3 kan du titta på min och klaras blogg? : klaralma.blogg.se
?? p.s DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS!!!!!

Svar: aw, vad söt du är :D <3 Ja, jag kan kolla in er blogg :)
Alicia Starnight

2014-10-10 // 17:44:16

Jag skulle veta vad du tycker är det BÄSTA med sso. Skriv helst ett inlägg och motivera varför🙈

2014-10-11 // 17:54:04

ååå i love you älskar din blogg du är den bästa bloggaren i världen

Svar: aw, vad söt du är, tack <33
Alicia Starnight

2014-10-12 // 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback