Tumvantarna åker fram

Något jag saknat med vintern sen förra året, är att kunna bära tumvantarna. De är lite för varma på sommaren, så jag bär de endast på vintern. Nu har det börjat blivit kallt, så nu åker de fram. Tycker de är så himla mysiga, speciellt kombinerat med en mössa. :D
 
 
 


Åh, dom svarta tumvantarna är ju grymt fina. Mycket bra färg också, passar till ALLT!
Kan dock inte köpa dem pga att jag inte är tillräckligt hög nivå i den fraktionen (har för mig det är GED i jarlaheim).

2014-11-17 // 14:35:08

Så fina <3

Det är synd att det bara finns två par att köpa :(

2014-11-17 // 15:25:57

Asså gud so cuuutiie!! hade köpt dom om jag bara hade varit i högre level D:
Dom var så fina till den där tröjan!! <3
ps. hälsa dina ponnysar från mig du har valt dom perfekta ponnyfärgerna + att dom verkar jättemysiga att rida :*

2014-11-17 // 15:26:05
Emilia

Hej!
Snygg outfit:)

En annan sak jag tänkte säga var att du är en helt fantastiskt bra bloggare.
Du bloggar flera inlägg varje dag och jag tittar om du lagt upp något nytt varje dag.
Så fort jag kommit hem från skolan så går jag in och tittar här på din blogg.
Du är den ända star stable bloggen jag gillar och följer för du skriver på ett fantastiskt bra sätt.
Man lever sig in i spelet m.m och a, din blogg e braa helt bäst. Du e också såklart bäst.
Min ända dröm är att bli lika bra som du.
Ha det bra!

Svar: Åh tack så jättejätte mycket fina du! <3
Alicia Starnight

2014-11-17 // 17:48:18

Vart kan man köpa vantarna och vilken level och rykte ska man ha? Dom e gryyyymt söta!
Du e awesome, btw <3

2014-11-18 // 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback