Fler karaktärer...

Berzelius the Engineer
En av Jorviks ledande ingenjörer och biologer som vi kommer få träffa i dalen. Berzelius hänger alltid hop med Swedenborg, hennes lojala hund som vi också kommer få träffa i Dinodalen.
 
Berzelius the Engineer
 
Igor
En av Ed Fields kollegor vid Wolf Hell Inn. Ed älskar denna kille och enligt honom kan Igor inte göra något fel, trots att han bara arbetat där i två dagar och är helt klart galen. Verkar som att han har chans att bli 'månadens anställd', men du är lite osäker, särskillt när du får reda på vad hans favoriträtt är...!
 
Igor
 
Yaay, endast två dagar kvar! :D Igor verkar vara en riktigt konstig karaktär, som man nog kommer sucka åt många gånger. Detta ska bli spännande! :D


tror du inte att det kommer bli fullt så att man inte ser någonting pga alla andra spelare på servern gör allt samtidigt? :(

Svar: Så pass hög level så kommer nog inte bli så mycket folk där inne, det var lugnt i Skördebygden och fler kunde gå in där, så det ordnar sig! Dino är dessutom större, så det är inget att oroa sig för
Alicia Starnight

2014-11-17 // 20:14:12

Haha, kommer bli fullt där på Onsdag xD
Jag tycker att Igor verkar skum, man blir nästan lite rädd för honom O.o
Swedenborg kommer i vilket fall att bli min!
Längtar så att jag nästan spricker!
Jag älskar vintern, särskilt i SSO, dessutom såg jag en bild från Alice Winterbell där spelaren hade en mössa som var "to die for"

2014-11-17 // 21:06:13

Åhh, vad jag längtar! Dagarna fram till onsdag känns som veckor!

2014-11-17 // 21:24:51

Bara jag som tycker att Igor var skit söt? c: Look at those eyes liksom <3 haha jag kanske är konstig xDD

2014-11-17 // 21:51:33

Igor verkar riktigt skum. Förstår inte vad Ed Field har att göra med dessa skumma personer, den där Franke hade han inlåst i ett skåp? haha :)

2014-11-18 // 13:11:57

den där Igor är jätte läskig :(

2014-11-18 // 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback