Utmaningar på hästmarknaden

När Alli är uttråkad gör hon lite vad hon själv har lust med hahah. Idag så hängde jag på hästmarknaden med min ponny. Jag började hoppa studs i kort galopp mellan staketet runt och staketet där hästarna står, utan att krascha in i staketet. Det var väldigt svårt, men lyckades tillslut. Sen började jag med en lite enklare grej, nämligen upphopp i full galopp från marknaden till ponnypråmen. Om man gjorde rätt kom man upp och flög enda till isabell ponnyn som längst. 
 
Britney Moonwood som har kort stubin och inte gillar utmaningar kallade jag på och lät prova det jag nyss börjat göra. Hon lyckades väl efter ett bra tag, även om hon ville dränka mig imellanåt. ♥
 
 
 
 
 


Die in ravenswood. :)

Svar: ahahah
Alicia Starnight

2014-05-03 // 14:47:19
Bella

hihhi :) härlig grej med studs, ska testa!

2014-05-04 // 08:40:08

Kommer ihåg när chatten såg ut så :((

2017-06-16 // 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback