Tobbe Larsson till undsättning!

Tobbe Larsson är känd för att hjälpa barn och unga med deras hästar i SVT:s program Ponnyakuten. Nu tar hästartisten klivet in i cybervärlden och blir avatar i ett dataspel. Tobbe Larsson är aktuell som avatar i Star Stable. Ett äventyrsspel om hästar där unga hästentusiaster får utforska en fantasivärld från hästryggen. Precis som i verkliga livet kommer Tobbe Larsson-avataren att ge råd om hur man dresserar sin häst. 
 
Deras arbetsskiss, riktigt likt ellerhur?
Läs mer här!
 
 
Tycker detta låter helgrymt, nu är det bara att vänta. Vem vet, han kanske får ett eget tält eller paddock?
 


Blir nog aldrig mer starrider så om han står någon stans i sr världen så kommer jag aldrig se han. Men om supporten fixar så min kod funkar så har jag en chans!

2014-05-31 // 18:19:44

Kan du göra en GIMP tutorial hur man flyttar benen och det?

Svar: Klippa ut, vrida, klistra in, måla över gamla stället ;)
Alicia Starnight

2014-05-31 // 18:53:03
Design

Vart hittade du din design?
Jag har sett många andra bloggar som har din design och vill ha den på min blogg

Svar: designadinblogg.se
Alicia Starnight

2014-05-31 // 19:11:02
Design

Hittar inte din design på designadinblogg.se :/ kan du säga vad den heter?

2014-05-31 // 21:19:56

Jaa så lik är han! Åh vad jag längtar :D

2014-06-01 // 08:27:01

Längtar också jättemycket tills han kommer:D Hur fick du reda på att de skulle göra han? Riktigt bra blogg du har, tack för du tagit dig tid och gjort stjärnkartor och allt sånt❤️

Svar: Åh tack :D Såg det på expressen :)
Alicia Starnight

2014-06-01 // 10:29:32

Alltså detta är kanske inte ämnet direkt,men varför skrev dem inte det på nyheterna? Skulle inte ha en chans att veta att han kommer snart om inte du skrev det.
Men tack för att du skrev det! :D

2014-06-02 // 15:02:56

Jag tror att någon( kanske du) skrivit om detta innan att alla nyheter inte kmr upp på hemsidan, vilket framför allt är opraktiskt och inte når ut till alla. Som när servern kraschade och dem inte skrev nått i nyheterna( på hemsidan) då fick jag veta det genom din blogg, dem borde skriva det på hemsidan elr iallafall länka från hemsidan till där dem skriver det.

Svar: Ja håller jag verkligen med de, eftersom de fortfarande envisas (lite) så bloggar jag jämt om sådant.
Alicia Starnight

2014-06-15 // 01:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback