Nya skönhetssalongen!

Idag kom en ny skönhetssalong till nordvästra Jarlaheim tillsammans med klädshoppen. Den har lite rockigare tema och har en ny hårstil och två nya smink. Annars är det fler hår sen tidigare i andra färger. Ett smink som jag bytt till är där för vissa, och för vissa inte. Det är inte så passande i en rocksalong, så det ska inte vara där egentligen. Hoppas jag får behålla mitt smink. Det som ska vara där egentligen är ett med mycket svart runt ögonen. Det ser dock inte jag i butiken, utan jag ser det som egentligen inte ska vara där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt nya smink!
 
 


Anonym

o.o dom där sminken hade nt jag o.o

"kollar bloggar" jahapp det var nåt fel med uppdateringen vissa har andra smink och vissa andra =| (jag har smink med svarta ögonbryn svart ögonskugga och inget läppstift och ett med vanliga ögonbryn och svart ögonskugga och inget läppstift o.o)

2014-03-05 // 19:51:50
Jas

MEN NU HAR JAG JU BLIVIT ANONYM HELA KVÄLLEN

skärpning lagg datorn <33

2014-03-05 // 19:52:37

Jag ser nt ditt smink som du har. Så du har fel ellr har jag det??? Men du har snyggt nytt smink iaf. Hoppas att du får behålla det. Annars tycker jag att du ska få tbx sc:na som du betalade med om du ej får behålla ;)

2014-03-06 // 09:39:46

Har nt med inlägget att göra, men hade inte du ngt förut som typ hette "veckans outfit på randoms" eller nått? Har du slutat med det? Hoppas inte, jag gillar att få inspo till outfits o så var det kul att se andras outfits o så. ;)

Svar: En är påväg om några dagar :)
Alicia Starnight

2014-03-06 // 18:13:54

Vilken stor näsa asså sminket du inte har

Svar: Haha ja
Alicia Starnight

2014-03-06 // 21:01:15

De första håren ser ut som om det är ett hår med peruk över XD

2014-03-08 // 11:03:34

Alla hår är inte så himla snygga i skönhetssalongen iallafall vad jag tycker

2015-03-18 // 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback