Sommarstädning

I eftermiddags pushade Emlan mig till att göra något jag behövt riktigt länge, nämligen en städning av garderoben. Jag har det rent och snyggt, lätt att hitta det man vill ha förutom att det blir lite rörigt nu när jag köper mer och mer saker. Så jag har lagt alla klädesplagg och all utrustning lodrätt istället för vågrätt, och blev riktigt nöjd. Finns mycket mer plats nu! Visar några exempel nedan!
 
 
 


Riktigt smart!

2014-06-29 // 23:33:17

Smart sortering! Jag har för lite kläder för att göra så dock. Har endast spelat sso i ett halvår men tycker du jag ska sortera t.ex hjälmar och mössor sida 1 toppar sida 2 osv?
Hur lång tid tog det att sortera det här?
/Idis

Svar: Jag får inte plats om jag gör så, har för mycket kläder.
Alicia Starnight

2014-06-30 // 07:49:08

vad kul att det kom ett inlägg nu! om du vill ha lite tips på inlägg: Vad du gjorde i helgen? om dina hästar busade och rymde?

2014-06-30 // 07:58:27

Smart sortering! Jag har en råga, hur tar du bilder på dina hästar när de stegrar och går utan att du sitter på?

Svar: Om du loggar in i spelet, men stannar vid den rosa katten/dörren och går då ur spelet genom Home eller Alt + knappen över shift. Sen går du in på dator, klickar på lokal disk och sedan på användare. I användare finns fliken Delat där du också ska klicka, sedan kommer det en starstable mapp, klicka på den och sedan på data. Leta på filerna "Pants" genom att söka och ta bort minst 10 st. :) När du loggar in är din ryttare borta för dig själv och det försvinner om du reloggar.
Alicia Starnight

2014-06-30 // 08:05:11

Bra att du påminde ;) Borde också fixa i min GB!

2014-06-30 // 12:17:57
Anonym

om du köper en ny cardigan t.ex lär det dock bli lite jobbigt ;) men smart sortering! ^^

2014-06-30 // 13:08:05

Skulle aldrig orka städa min garderob :D Men jag får väll se till att göra det nån gång i veckan...:)

2014-06-30 // 18:31:26

Tack!

2014-06-30 // 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback