Tobbe Larsson har flyttat till Jorvik!

Den kända hästprofilen Tobbe Larsson har flyttat till Jorvik i denna veckans uppdatering och mycket mer. Observera att alla dessa inlägg kan innehålla en del spoilers, så skyll inte på mig att jag inte varnat er. (Snart börjar man väl spoilervarna vanliga bilder också, finns ju folk som inte sett den hästen tillexempel. ;)

Nya uppdrag:
- Den välkända hästprofilen Tobbe Larsson har flyttat till Jorvik! Tobbe sitter på en stora kunskaper om hästar och han vill gärna dela med sig av allt han kan. Han kommer ge dig tips varje dag i veckan så rid till Steves Gård och prata med honom! Om du visar för Tobbe vad du går för så kommer du säkerligen få en fin belöning av honom…

Uppdragen med Tobbe Larsson är tillgängliga efter uppdraget ”högklassig fågelmat” där du hjälper Steve att mata fåglarna på hans gård.

Tobbe kommer också fungera som hästtränare och hjälpa dig att levla upp din häst! 
 
 
 
 
 
 
 
Tobbe Larsson har flyttat till Jorvik och står just nu vid sina friesers på Steves gård. Jag fick visa vad jag gick för på Steves lopp, och fick några tips av honom för att förbättra det. I slutet fick jag även en likadan jacka som han har! Efter det gula uppdraget tränar han din häst och hjälper till med problem mellan hästen och ryttaren.
 
Nya kläder och utrustning:
- Ett fruktigt sommarset har kommit till butiken i Wolf Hell Inn. Galoppera dit och kolla in det!
 
Borttappat paket:
- Chaufförerna i varubilarna på Jorvik är allt bra slarviga! Ännu ett paket har trillat av bilen och denna gång hittar du det mellan Moorlandstallet och värdshuset Wolf Hell Inn. Om du hittar paketet och listar ut vem det ska till så kommer du bli belönad…!
 
 
 
 
Mitt paket hittade jag nära Moorland, det innehöll ingredienser till Ed Field. Som belöning fick jag en kappa!
 
Hästmarknad:
- Eddie och Ferdinands hästmarknad har efter en brokig resa hamnat utanför Jorvikstallet. Just nu förbereder dem för nästa veckas öppning av hästmarknaden där tre nya ståtliga hästar kommer säljas!
 
 
Midsommar:
- Nu är midsommarfestligheterna på Jovrik över för det här året. Hoppas ni har haft lika roligt som oss och att ni har dansat Små Grodorna så det räcker ända tills nästa år!

Övernattning:
- Priset för att övernatta på vandrarhemmen på Jorvik har nu sänkts från 119 Star Coins till 75 Star Coins!
 
Min åsikt om uppdateringen: 
- En väldigt stor uppdatering, mycket som hände! Väldigt roligt att Tobbe Larsson äntligen kom till spelet, rolig idé! Man fick hans väst, som är väldigt fin. Väldigt bra tips också, som folk med egen häst och de som rider kan ha nytta av i framtiden. 
 
Sommarsetet var inte riktigt min grej, jag vill helst ha stilrena ridgrejer som matchar andra grejer. Det borttappade paketet innehöll dock en snygg jacka, ska se om den går att matcha med något!
 
Sen kom dessa lite mindre saker, hästmarknaden är tillbaka på arenan och öppnar nästa vecka med tre nya hästar, är dock fattig men jag får spara om jag vill ha någon som kommer! Midsommarstången är borta (dansade typ små grodorna en gång hahah), mycket tidigare än förra året. Sen ändrades priset på övernattning, priset passar mycket bättre nu!
 


Visste du att det fanns romerska siffror bredvid hindren som gjorde en krånglig men rolig bana? ( Om man följer sifferordningen ;D)Suttit o nördat den så kan den typ utantill :D

Svar: Japp det vet jag, men aldrig orkat köra den haha
Alicia Starnight

2014-07-24 // 19:02:37
ano

Jag kunde inte logga in på onsdagen s jag missade den dagens tobbetips. Så skulle du kunna lägga ut dem. Eller ännu bättre. Lägga ut varje dags tips. Det tror jag många skulle uppskatta. Snälla Alli

Svar: Kan göra ett inlägg med alla Tobbes tips sen
Alicia Starnight

2014-07-24 // 19:40:07

Borde du kanske inte göra en ny header nu när du bytt hår? c:

Svar: nope ;)
Alicia Starnight

2014-07-24 // 22:05:35

Heeeei Alli! :) Jag ska köpa en vit tinker (när jag får råd alltså xD är typ pank x) Only 103 sc O_O) och ska döpa den till Snowlove. Vad ska jag kalla den för?!?!

2014-07-24 // 22:14:13
Leia

ahhaha ser ju ut som mr. Sands kappa? xD

2014-07-25 // 02:50:50
Anonym

Vad heter hemsidan du laddade ner starshine legacy från? Skulle så gärna vilja spela *.*

Svar: Hittade de tre första spelen på tankafetast, men de finns inte där längre.
Alicia Starnight

2014-07-25 // 12:30:49
Anonym

det fjärde spelet då? :)

Svar: What
Alicia Starnight

2014-07-25 // 13:52:48
Anonym

Det finns ju fyra delar men du sa att du hittade dom första tre på den där sidan men det fjärde då? Var hittade du det :)

Svar: tankafetast.com men de finns inte där längre :/
Alicia Starnight

2014-07-25 // 20:16:45

Vart har du köpt ditt smink. DET ÄR SÅÅ SNYGGT

Svar: jarla :)
Alicia Starnight

2014-07-26 // 10:20:41

Jag hittar det bara inte, vilken butik och vilken plats i butiken (vilken rad) (vart på raden)

Svar: Minns inte, var något år sedan jag köpte
Alicia Starnight

2014-07-26 // 15:02:57

Mqn kunde inte köpa det flr mer än ett år sedan

Svar: Blandade ihop dig med någon annan ops
Alicia Starnight

2014-07-27 // 10:27:03

Ok, men isf kan du svara på frågan :)

2014-07-27 // 11:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback