Onsdagsuppdatering: Dagliga på Sunfieldgården

Familjen Sunfield har mycket att göra och i denna veckas uppdatering behöver de all hjälp de kan få, en ny frisyr kan frisörerna nu göra i salong Belle.
 
Nya dagliga uppdrag:
- Som gårdsägare får man ingen semester och de dagliga göromålen tar aldrig slut. Familjen Sunfield skulle behöva din hjälp med diverse gårdssysslor så rid dit och prata med Filip Sunfield och se om du kan avlasta dem litegrann.

Senast vi var och hälsade på familjen Goldspur så försökte Tristan skydda sin kära syter Isolde genom att stjäla höns från familjen Sunfield. Lögn lönar sig aldrig! När ditt rykte ökar hos familjen Sunfield kommer du äntligen få veta hur det egentligen gick för Tristan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett par stövlar jag fick. Alltid kul med lite gratisgrejer, vem vet vad man behöver i framtiden. 
 
 
Ny frisyr:
- En ny urläcker frisyr finns nu i skönhetssalongen Salon Belle i Jarlaheim. Vår favorit är Ombrén! Vilken är din favorit?
Frisyren ovan blev min samma dag! ↑
 
 
 
 Övrigt:
- Hästmarknaden har dragit vidare och lämnade Tinkerhästarna i Firgrovestallet. Nu kan man även köpa morötter i Jarlaheims butikerna.
 
Min åsikt:
- Äntligen dags att ta sig upp med ryktet med Sunfield, en hel del månader efter öppningen, tänk då man är beundrad med precis allt som går. Uppdragen var ju rätt vanliga. inget speciellt och inget konstigt. :) Frisyren var väldigt fin, jag köpte mig faktiskt en och dumpade sommarfrisyren. Även om alltid det första långa håret kommer se bäst ut, så gillar jag det här nästan lika mycket. Väldigt fint!


håller med håren är VÄÄLDIGT snygga! ;)

2014-07-23 // 08:15:10

Alli bli min vän snälla

Svar: nope, har ingen plats på vänlistan och jag vill inte ta bort någon eftersom jag inte lägger till de jag inte är nära vän med
Alicia Starnight

2014-07-23 // 09:34:22

vart köper man ditt smink?????

Svar: Rocksalongen :)
Alicia Starnight

2014-07-23 // 10:14:56

har köpt det håret som var på bilden längst ner

Svar: Ja
Alicia Starnight

2014-07-23 // 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback