Hemlängtan

Nu har det faktiskt hänt lite nya grejer. Det första är att jag har bytt hår, det blev ett av de nya håren. Och såklart det bruna, Alicia är en brunett och kommer alltid vara. Det blev mycket nytt på en gång, för jag flyttade faktiskt tillbaka till Jorvikstallet igen. Jag bodde i Fort Pinta i 3 månader, blev väldigt centralt med färjorna och mycket nytt har kommit dit på senaste tiden. Men jag insåg att jag saknade Jorvikstallet, att sega runt i stallet som hängt med så mycket, de fina ängarna, de nyaste platserna och bara njuta i Jarlaheim. Så det blev en flytt dit, och jag är så nöjd. Behövde nog faktiskt pausen för att se det fantastiska i området igen, bodde där ända sen sen öppningen och är nu tillbaka efter en 3 månaders paus. Från slutet av april tills nu. Trivs verkligen, i både nya håret och tillbaka till mitt riktiga hem!
 
 
 


zoe!

vad roligt Alicia :) jag bor i jorvikstallet och planerar inte att flytta älskar det stället :D så borta bra men hemma bäst xD //zoe ♥

2014-07-26 // 20:36:47
Hanna

Älskar verkligen din blogg! :)

Svar: Tack <3
Alicia Starnight

2014-07-26 // 20:48:31

Åh ja, Jorvikstallet är så sjukt mycket hemma!

2014-07-27 // 08:59:31
Cora

Hej! Finns det något sätt jag kan kontakta dig? Altså jag har glömt mitt lösen till min mail adress så jag kan inte chatta..och jag känner mig så jävla ensam. Vill du bli min vän och så kan vi kommunicera på kik? För det suger att inte kunna chatta..svara gärna :)

//Cora Dawnwood

2014-07-27 // 12:00:00

Hej finaste Alicia Starnight! ❤️ Jag undrar om du har t.e.x Skype? Skulle vara STOOOOOOORT att få prata med dig. Typ bara att du säger hej kommer få mig att få hjärtattack. Jag är ett stort fan! Jag är själv 13 år. Väldigt tacksam för svaret. Love you finaste ❤️❤️❤️❤️

Svar: Hejsan :) aw tackar, haha aw vad gullig du är. Ja det har jag, men lägger inte till främlingar, men vi kan nog snacka någon gång
Alicia Starnight

2014-08-01 // 20:13:11

OMFG... Jag ska kanske snacka med ALICIA STARNIGHT!! 😱😭😍❤️ Asså ni skulle sätt hur jag såg ut när jag fick reda på att jag kanske fick det!!! 😱 nu ska jag gå och skryta om det 😂👌👍

Svar: haha ;D
Alicia Starnight

2014-08-02 // 11:33:10

Säg bara till när du vill snacka ;) :D :)

2014-08-04 // 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback