Dag 12 - Något från spelen jag saknar i SSO

Star Stable är namnet på spelserien som producerades 2008 av Hidden Entertainment, Stabenfeldt och Polluxklubben. Det är även grunden till Star Stable Online. Detta är en bloggutmaning, om dessa spel. Varje dag kommer en ny åsikt/något jag berättar om.
Vill du själv göra bloggutmaningar? Klicka här!

Det är en hel del jag saknar från Star Stable PC spelen som jag jättegärna vill ha till SSO. Gör en liten lista.
  • Olika hindertyper från höstryttaren, bl.a. bank, ett "allt i ett hinder" som kan hoppas från massor av olika håll och på olika sätt. Även diken, upphopp m.m. 
  • Six bar, som Katja håller i vinterryttaren. Hindret börjar som en bom högt, och blir sedan högre och högre. Det sista hindret ligger då på sex bommar. 
  • En rektangulär paddock utan runda hörn.
  • Fler westerngrenar, trail och reining t.ex.
  • Möjligheten till att plocka gräs och växter/mat åt hästen i naturen.
  • Vinna medaljer från några speciella lopp, t.ex. medaljer i ett terränglopp, medaljer i ett distanslopp, medaljer i ett banhoppningslopp m.m. Då blir det heller inte uttjatat.
  • Sköta hästen var som helst på Jorvik, eller göra små vindskydd där man kan göra det. 
  • Simma obegränsat, om de är rädda för att visa stängda områden sätt en stor fet vägg då. ;)
  • Lite större tävlingar, t.ex. Dietrich Horse Show som man får köra genom att klara alla medaljer i banhoppningsloppen.
  • Dressyrtävlingar.
Bank och olika terränghinder i Firgrove.
 
Dressyrträning i Vårryttaren.
 


kan du inte blogga om onsdagsuppdateringen, visa bilder på de nya håren och så? :)

Svar: Imorgon, är bortrest
Alicia Starnight

2014-07-19 // 21:13:51

Å andra sidan är funktionen att kunna simma hur långt man vill inte så smart, tävlar man och trillar i vattnet kommer man inte upp igen (då tänker jag på Jarlaheimstävlingen)

Svar: Då kör man om då ;)
Alicia Starnight

2014-07-20 // 11:17:57

Vilket spel är vårryttaren? Star Stable 1 är Höstryttaren det har jag. (Ska ladda ner 2 också)

Svar: 3 :)
Alicia Starnight

2014-07-26 // 14:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback