Bloggutmaning om Starshine Legacy

Nu är det dags att starta en bloggutmaning till, tror det passar bäst nu eftersom jag kommit igång lite med SSO igen, så sparar vi SSO utmaningen till höst. Perfekt när man har bloggtorka, passar särskilt bra på sommaren. Och cred till duktiga Esme på monokerus.se som gjort alla dessa bloggutmaningar jag gör. Vill du själv göra bloggutmaningar? Klicka här!
 
Starshine Legacy är också en spelserie, och fyra spel exakt som Star Stable PC spel. Detta är ju inte Star Stable Online, utan PC spel. Dessa finns på Amazon och finns nog någonstans begagnat, enstaka säljs i butik just nu, men väldigt sällan. Starshine Legacy är inte som Star Stable Online, utan mer som Star Stable Online, fast utan alla uppdrag. För dessa spel är bara story uppdrag.
 
Såhär ser schemat ut, och vi börjar redan idag med dag 1. Dessa kommer komma ut varje dag 22:00.
 
 
Jag gillar alla spel väldigt mycket, och alla är roliga på väldigt olika sätt. Därför blev det väldigt svårt att välja ett favoritspel. Jag gillar t.ex. alla flykter i Starshine Legacy 1 , vara i Pine Hill i Starshine Legacy 2, Pandoria i Starshine Legacy 3 osv. Jag har faktiskt ändrat mig sen senast jag bloggade om detta. Har tänkt lite och insett att...
 
Det sista spelet med Alex och Tin-Can är mina favoritspel. Alex och Tin-Can är personligen mitt favoritpar, men annars är det för att det är så himla mycket storyuppdrag och det blandas faktiskt inte in någon ridning som både känns bra och dåligt. Ibland vill man faktiskt inte spela hela, utan bara träna eller tävla. Men det ersätts i slutet, för en hemlig nivå öppnas i slutet av spelet. Då kan man välja vilken soulrider samt häst man vill, man får kombinera hur man vill.
 
Det är väldigt roliga grejer man får göra, man tävlar mycket med Katja och tar sig igenom en hel del olika själakraftsnivåer. Detta är spelet som alltid är roligast att göra, och speciellt när man får förstöra sigillen i slutet. Väldigt stressigt när man gör det första gången dock, men man vänjer sig och har på senaste tiden tagit mig igenom spelet lätt som en plätt, vilket är lite synd. 
 
Legenden om Pandoria är mitt andra favoritspel, och kommer vääääldigt tätt efter. Så det var väldigt svårt att välja, men detta spel ligger typ 1 % före, eftersom jag inte gillar dressyren i det andra spelet. Med andra ord gillar jag båda spelen lika mycket uppdragsvis, men detta spel slår med sin hemliga nivå.
 
 


Kailey

Åh vad kul med en till bloggutmaning! Älskar att läsa dina bloggutmaningsinlägg eller vad man ska säga. Har bara spelat SSO men skulle jättegärna testa SSL och Årstidsryttarna också.

PS. Älskar din blogg, går in varje dag och kollar om det har kommit ett nytt inlägg ❤️. Du är så bra på att fota, redigera och skriva! När det har kommit ett nytt inlägg blir jag megaglad!

Svar: åh tack så jättemycket
Alicia Starnight

2014-07-30 // 20:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback