Outfit - Pink hearts

På alla hjärtans dag gjorde jag en outfit jag tycker är jättegullig! Den passar väldigt bra på ponnys, eftersom de också är hemskt söta. :D
Ridhjälm: Västkobbens Fiskeby  Blus: Högtidsshop  Ridhandskar: Silvergladebyn
Ridbyxor: Västkobbens Fiskeby  Ridstövlar: Lifetime-gåva
 
Träns: Jorvikstallet  Sadel: Firgrove  Schabrak: Fort Pinta  Benlindor: Silvergladebyn
 


Jätte fin outfit. Har köpt den nu ;D

2014-02-28 // 17:51:44
Jas

Hoppas du gillar bilden jag skickar till dig!

2014-02-28 // 18:57:03

Hej typ är pank ganska ofta ;D mst sluta shoppa har du några tips hur xD men jätte fina stilar du göra ska nog oxå rota lite i min garderob och se vad jag hittar ;)

2014-12-14 // 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback