Nyårslöften

Jaa, nu är det snart nyår och det innebär NYÅRSLÖFTEN. ;) Men först tycker jag att vi tittar på 2014 års nyårslöften, vilka jag hållit.
 
Spelet
  • Åka transport 4 gånger per dag - Hahah aa shit sherlock, visst har transporten dragits ner, men knappast att jag skulle räkna ens en gång. Visste inte ens att jag hade detta... hehe
  • Bli beundrad med möjliga fraktioner -  Stolt nog kan jag säga att jag lyckats, jag har hållt mig alert på ryktesuppdragen.
  • Ha haft 8000 Star Coins - Har dragit ner på köpandet av SC i år, vilket är ett oskrivet nyårslöfte. Det innebär mindre Star Coins, så nää.
  • Inte lata med levling - Visst har jag latat mig lite med slavar och sådant, men eftersom alla hästar är klara ska jag inte påstå att det inte gått bra.
Bloggen
  • Blogga fem inlägg per dag - Det lydde jag ett halvår, men sen blev det bloggtorka och SSO blev inte särskilt roligt helt enkelt.
  • Någon form av julkalender - Höll en bildkalender för att sprida lite julkänsla, så check.
  • Byta färgtema varje årstid - Japp, ljusblå/mörkblå under vintern, grön under våren, turkos under sommaren och orange under hösten.
  • Headerbyte varje högtid - Check, har alltid headers under högtider varit roligt så detta var inget problem alls.
  • Fler videos till YouTube - Nope, har dock medverkat i fler.
  • Bloggträff/fest för bloggen 2 år - Det hade jag med Lilz i januari, så japp
 Min fina Salphira, bara för att inlägget ska få en vacker bild. ;)
 
Nu kommer vi till nyårslöften jag ska försöka hålla 2015 då. Först spelets nyårslöften...
  • Bygga rykte varje dag - Enda tills beundrad ska jag vara alert och bygga rykte.
  • Max två olevlade hästar på samma gång - För att inte levling ska vara på tok för jobbigt.
  • Bli snål med Star Coins - För att inte behöva köpa lika ofta.
Och sen bloggens löften.. ;)
  • Byta header vid varje högtid - Sprida lite känsla för högtiderna! :D
  • Byta färgtema för varje årstid - Ge lite känsla för årstidsbyten!
  • Minst ett inlägg per dag - Ser ni hur stor skillnad det är från förra året? Så illa är faktiskt bloggtorkan just nu, bloggar i stort sätt bara när det händer något roligt.
 


Kan inte du filma in vloggar till din kanal?
Iallafall jag tycker det är jätteroligt att kolla på :D

2014-12-31 // 18:57:07

Hej Alicia jag älskar din blogg och dina reddigeringar. Jag skulle gärna vilja vara vän med dig män du kanske inte vill vara vän med nån du inte skänner! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

Hälsningar Bella

Svar: Åh, tack så jättemycket fina du! <3 Jag har just nu full vänlista tyvärr :/
Alicia Starnight

2015-01-09 // 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback