Matt och mörk

Ååååhåå, efter typ tio inlämningar av det gröna skelettet fick jag äntligen den fina jackan som passar till de matta och mörka blågråa sakerna. Dock försöker jag stå ut med att det inte matchar helt perfekt, förutom i Dinodalens dimma. ;) Men jackan är så himla snygg så något måste man göra av den. Har ni förresten sett att jag har klippt Salphiras man? Jag har verkligen inte vågat byta, för att jag tycker de andra är för korta. Men jag måste våga prova, och hon är faktiskt väldigt snygg i denna manen ändå.
 
Mössa: Nics lägerplats i Dinodalen  Jacka: Arkeologi i Dinodalen
Tumvantar: Jarlaheim (G.E.D)  Jeans: Silvergladebyn
Ridstövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Fiskebyn  Sadel: Stallet Gyllenbladet  Schabrak: Jarlaheim
Benlindor: Fiskebyn
 


När man har hittat det gröna skelettet första gången får man jackan andra gången eller när 10 gånger? Snygg outfit. Har också matt och mörkt till en outfit ska köpa mössan.

Svar: Det varierar person till person!
Alicia Starnight

2014-12-30 // 21:32:23

Fina bilder! :D

Svar: Åh tack :D
Alicia Starnight

2014-12-30 // 22:03:10

Vet du kanske något kalltiskt namn till musblacken? Han heter Frostdale c: <3

Svar: Nej, tyvärr
Alicia Starnight

2014-12-31 // 11:27:05

Ååååh, den där jackan är så snygg... Jag kutade runt i Dino i en och en halv timme igår och lyckades inte få ihop något vettigt ändå, så sjukt frustrerande!

Svar: Men ja usch
Alicia Starnight

2014-12-31 // 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback