Julafton med försenade juluppdrag

Detta blev ju hemskt konstigt, den tredje dagen tar juluppdragen slut för denna vecka och det är julafton på onsdag. Två gånger har SSO ställt in uppdatering runt denna tid för de röda dagarna, julafton och nyår så förmodligen blir de framflyttade. Men detta innebär att vi kommer vara utan juluppdrag när man vill ha de som mest, nu närmare julafton. Jag vill att de fixar uppdateringen innan julafton, om de tänker flytta den någonstans, för jag vill få min julklapp från uppdragen på julafton då man ska få den. Nyårs uppdateringen borde de släppa samtidigt som nästa juluppdrag, för annars blir de också sena och man vill ju skjuta fyrverkerier på nyårsafton. 
 
Allt detta med att man får vänta tills nästa onsdag började när man kunde sova över, de vill inte att man ska kunna få sin julklapp för tidigt, men jag vill inte heller få den för sent. Kan de inte bara göra så man inte kan sova över under juluppdrag? Det enda jag begär är att jag får avsluta juluppdragen på julafton och skjuta fyrverkerier på nyår.
 
 
 


Jag tyckte också det blev skumt när jag satte ut mina julbockar och uppdragen tog slut där. har liksom förväntat mig att nu kommer det inga fler uppdateringar i år, och så tar juluppdragen slut? Har ju inte ens satt stjärna på granen än? :C

Samtidigt vill jag hellre att SSO-Teamet ska få sin välförtjänta semester än att de ska behöva slänga upp en uppdatering nu i veckan innan Julafton, få en till krasch och behöva slita för att få upp servrarna när de rean är stressade över sina egna julbestyr där hemma.

2014-12-20 // 18:41:15

vad har hänt med din julkalender?

Svar: Den kommer upp
Alicia Starnight

2014-12-20 // 18:50:21

ok! ps. älskar din blogg!

2014-12-21 // 09:43:26

Ja, det är väldigt skumt.

2014-12-21 // 09:52:47

Det har du helt rätt i Alicia 😌
Och sen på nyår så hoppas jag det kommer sånna där fyrverkerier
Där det står STARSTABLE 😁
Så det var allt jag hade att säga idag😊😉hejdå👋

2014-12-21 // 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback