Tobbe Larssons tips

Jag fick ett önskemål om att göra ett inlägg med alla tips som Tobbe Larsson ger spelaren under veckan. Nu är äntligen alla tips och råd här. 
 
Bockande hästar
 
Dragkamp
 
Svårfångad häst
 
Hästens humör i Star Stable
 
Hästens ovanor
 
Hästens XP i Star Stable
 
Kontrollera din häst
 
Kärlek och respekt
 
 
Hästens färdigheter i Star Stable
 
Hästens styrförmåga i Star Stable
 
Rykte i Star Stable
 
Ramlat av min häst
 
 
Rädd för vatten
 
Spilthästar
 
Starka hästar
 
Ta hand om hästen i Star Stable
 
Tala samma språk
 
Transportproblem
 
Uppdragen i Star Stable
 
Uteritt
 
Vägrar hoppa
 


Oj vad många tips xD

2014-08-23 // 13:34:42

Jag vet inte om det var meningen, men "Ramlat av min häst" och "Starka hästar" har samma 2:a pratbubbla. Ska inte "Ramlat av min häst" ha en annan pratbubbla som 2:a?

Hälsningar Madagidarandila

Svar: Nope, så ska det inte vara, fixade det, tackar :D
Alicia Starnight

2014-08-23 // 17:39:51
April

Det är bra, grattis till dig!
Vilken programvara använder du för retiuché din karaktär? (Till exempel, din "profilbild" på toppen?
tack
Om det inte är bra min svenska, ledsen att jag är franska! : D

Svar: Read this http://www.designadinblogg.se/lagg-in-en-bild-i-menyn/ And very fun with readers from France :D
Alicia Starnight

2014-08-24 // 16:06:36

:) Tack så hemskt mycket, för min häst Angelstar "Star" bockar av mig HELA TIDEN :/ Verkligen snällt :) <3

2014-11-12 // 16:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback