Rainbow Dragons

I fredags var det kadriljmästerskap på Jorvik, självklart ställde min klubb upp, vi har faktiskt kadriljlektioner varje vecka. Dock så är jag oftast inte med, eftersom jag bara flyger runt pga. mitt internet, vilket gör det liiite svårt. Men jag var iallafall där och tittade på mästerskapet, jag tog några kort när min klubb tävlade men inte på någon annan, såg tyvärr bara runt 2-3 st från varje klubb. Man missade ju något, vilket var synd. Tycker verkligen alla som tävlade gjorde det jättebra ändå, men RD vann hela mästerskapet. Bjuder på några bilder från deras kadriljprogram samt en gruppbild som togs i cirkusen, tävlingshållaren behövde nämligen en vinnarbild på RD. Så stolt över min klubb som gjorde ett riktigt snyggt program!
 
 
 
 
 
 


Ja hade velat gå med i RD, Calle sa att ja skulle få gå med men nu har ja väntat i 3 månader -.-

Svar: Du ska ta kontakt med honom, inte honom med dig :P
Alicia Starnight

2014-08-18 // 09:18:44

Vem kom på idén till programmet? Var det någon som varit på öknehult i sommar för det är typ det programmet xD

Svar: haha nä, det gjordes långt innan
Alicia Starnight

2014-08-19 // 17:04:47

hej! jag vill gärna ta kontakt med den som äger klubben den värkar vara jätte mysig och jag vill gärna stå på kö om det inte finns plats direkt

Svar: gå in på ssord.weebly.com
Alicia Starnight

2014-08-20 // 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback