Dag 9 - Mitt favoritställe

Jag har inget riktigt favoritställe faktiskt, eftersom ingen plats klickat med mig riktigt ordentligt för att det ska räknas som ett favoritställe. Istället har jag ett favoritområde som är Skördebygden, så himla mysiga odlingar, gårdar, miljöer, djur och mycket annat. Det är väldigt levande, till skillnad från alla andra områden, väldigt nogrannt gjort med väldigt inbjudande platser. Jarlaheim, hur coolt är inte det? En stor medeltida stad med en ringmur runt om, jättemysigt. Längtar verkligen tills Södra Skördebygden öppnar, är supertagg på Hillcrest (som vi dock hört från Mr. Kembell, är förstört) och Eponiasjön. 
 
 
 
 


Åh.. När öppnar Södra Skördebygden? :'(

Jag vill rida dit nu! D:

2014-08-24 // 18:16:29

haha eller hur!

2014-08-24 // 18:49:29

;D

2014-08-24 // 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback