Dag 8 - Den tävling jag tycker minst om

Egentligen har jag inget lopp som säger "Usch vad jag hatar detta loppet". Men ett lopp jag aldrig tycker om att göra är Fort Pintas. Det stör lite i levlingsrundan genom att helt plötsligt rida ut på ett öde fort långt söderut och göra ett lopp. Det finns annars inga genvägar på loppet, inga roliga hinder eller distans. Jag tycker Fort Pintas lopp är ett väldigt tråkigt och neutralt lopp. Star Stable 1.0 liksom.
 


Tävlingen jag tycker minst om är Den splitternya banan i Firgrove. Jag failar alltid, och måste göra om ca 4-7 gånger varje dag :3

2014-08-23 // 18:34:08

Jag tycker verkligen inte om den svåra Gröndalstävlingen. För mycket grejer i vägen. Gröndals skog är inte en utav mina favorit områden.

2014-08-23 // 20:48:54

mm, du har rätt, den banan är riktigt tråkig, men den tråkigaste tycker nog jag är bobcats vildmarkslopp, så gammal och tråkig.

2014-08-23 // 23:34:30

De tävlingar jag gillar minst är fortpinta's lopp och tävlingarna i moorlandstallet!

Svar: Håller också med där ;)
Alicia Starnight

2014-08-24 // 08:28:36
JAZZY

Hihi den har visst genvägar 😊

Svar: Ja, det är klart den har, men inga stora.
Alicia Starnight

2014-08-24 // 08:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback