Dag 6 - Min drömhäst i spelet

Jag har många drömhästar, som jag väldigt gärna skulle vilja ha till spelet. Men min absoluta drömhäst skulle vara en bork/gulbrun Welsh, lika stor som araberna eller en höjd mellan ponnyerna och araberna. Welsh har så himla fin kroppsform, så speciell och väldigt gullig. En kopia av denna häst tack, klicka här för att se en bild! 
 


Har också alltid velat ha welsh, hoppas verkligen att de kommer i framtiden *_* ♥

2014-08-21 // 19:26:07

ÄLSKAR WELSHAR! Dom är så söta och vackra! Fin färg också! Hoppas att det kommer sådana i framtiden på SSO!

2014-08-21 // 19:46:34

Jag älskar också Welshar min favorit ras faktiskt om set skulle komma vill jag gärna ha färgerna Ljusfux,Mörkfux och gråskimmel det är färgerna på mina favvo hästar som är Welshar som är syskon faktiskt men Bork/gulbrun skulle också vara jätte fin tror jag hoppas dem fyra färgerna kommer 😊

2014-08-28 // 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback