Dag 10 - Bästa shoppingstället

Förut var det Västkobbens Fiskeby, men nu när Skördebygden öppnades för 10 månader sen (herre vad det gått fort btw) så är det Jarlaheim. Jättemånga shopper med mycket snygga kläder, dock så har inte alla affärer öppnat än, vilket är synd. Men det finns mycket snyggt ändå. 
 
Om man letar frisyrer, smink, kläder och utrustning så rekommenderar jag starkt Jarlaheim. Mycket att välja mellan. Men om du söker dekorationer får du pallra dig till fiskebyn, här finns det inte mycket mer än lite solrosor till man och svans tyvärr. 
 
 


Jaså :3 Det är också mitt favvo ställe, När det gäller att shoppa. Alltid när jag ska shoppa något så drar jag till JH först, och det finns alltid så många saker som är fina. Och problemet för mig (som det är alltid) är att jag ALDRIG vet vad jag ska ha sen xD

2014-08-25 // 20:58:54

Var det 10 månader sen?! Oj oj xD

2014-08-27 // 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback