Uppdatering: Utökad globalchatt och ny utrustning

Ny rockig utrustning till din häst finns i Zeds coola butik, globalchatten har utökats och ett mystiskt paket har dykt upp i denna veckas uppdatering!
 
Utökad globalchatt:
Globalchatten har utökats och finns nu tillgänglig vid alla stall, (Moorlandstallet, Valedalebyn, Firgrovebyn, Vingården, Stallet Gyllenbladet och Jorvikstallet).
 
Väldigt bra tycker jag, tycker det var onödigt av de att begränsa global så mycket. Jag brukade hjälpa till att hålla koll där faktist, men inget alls när de införde det tidigare. Jag frågade Game Master som trodde att alla hatade global hahah. Många tyckte det verkade som om de försökte slippa sätta in moderater som kollade att allt fungerade i chatten. Förutom att det blev mindre folk så hjälpte ingen till att hålla koll längre. Så hiss på detta, men ännu mer går. Ska det vara global ska det vara global, in med moderater bara.
 
Ny utrustning till din häst:
Eldinspirerad utrustning har dykt upp i Zeds butik i Jarlaheim. Det kom även en ny tröja samtidigt.
 
 
 
 
 
Detta är inte riktigt min stil, så inga köp blir det. :/
 
Borttappat paket:
På vägen mellan Wolf Hell Inn och Jarlaheim har en låda trillat av en full lastbil med varor. 
 
 
 
 
Jag förstod direkt att det var till Gavin i Jarlaheim vi skulle, så det var bara att rida dit. Det var nämligen hans nya glasögon, jag fick hans gamla som belöning hahah. Riktigt heta. ;)
 
Min åsikt:
Jag tycker uppdateringen var helt okej med tanke på vad vi fick förra veckan. Synd att jag inte håller mig sysselsatt hela veckan dock. Men glasögonen gillar jag faktist, bra att ha när man ska klä sig skojigt! Har gått runt med de sen jag fick de hittills. Kläderna var som sagt inte min stil, men det är bra att det har kommit andra stilar också. Men jag väntar på fler ridbyxor med ridstrumpor, jättegärna svarta med färgade strumpor. 
 
Vad tycker ni om uppdateringen? Kommentara!
 


Det var bra med globala men paket-uppdraget gjorde man typ på 3 minuter och jag gillar inte kläderna så mycket

2014-04-30 // 17:46:18

Du kanske borde spoiler varnat :/

Svar: Nej, då kan jag lika gärna varna för alla mina inlägg, för tänk om någon inte är Starrider och vill uppleva allt själv. Det är samma sak :)
Alicia Starnight

2014-04-30 // 17:51:47

Jag tycker den var jätte bra, även fast det inte kom jättemycket.
Kläderna vart jag helt såld på, iaf schabraket och benlindorna. Så himla tuffa. Och glasögonen man fick är ju bara för sköna ;)

Svar: Ja, schabraket och benlindorna var snygga, dock inte så mycket som matchar. Och ja håller med om det med glasögonen haha :D
Alicia Starnight

2014-04-30 // 18:16:54
Selma

Jag tyckte inte om att dom begränsade global-chatten från första början. Jag tyckte inte heller att glasögonen var så fina men skojiga :P

2014-04-30 // 19:54:50

Lovee the glasses! 😍

2014-04-30 // 20:22:49

Den var jätte bra men gillar inte glassögonen !!

2014-04-30 // 20:35:05

Nej usch, inte nöjd. Vi fick ett "kort" uppdrag som gick för att göra och en stil så nejj inte min dag ;)

2014-05-01 // 00:38:47

OCH så fick vi globalchatt vilket ja tyckte va bra men nt ngt annat :c xc :). Glasögonen var däremot coola :) (stora på samma gång :) )

2014-05-01 // 09:11:12

Var hittade du lådan? Jag hittar den inte! Haha skulle bli glad om du ville säga vars du hittade den! :)

Svar: Innan Gröndal, men den är olika för olika personer :)
Alicia Starnight

2014-05-01 // 15:17:24

Hedvig,du hittar det nära en mur och hästhagen..mellan mrs Pike eller vad hon heter,är det en han? xD

Leta mellan där och jarlaheim!

Mvh:Ebba

Ps:Jag älskar nya hästar och kläder och sånt men hatar uppdrag!!!!Man måste ju göra dem, :(

xD Knäppa lilla jag!!

SES!

2014-05-01 // 15:31:13

Tyckte uppdateringen skulle ha några nya uppdrag

2014-05-02 // 11:39:19

hej Alicia :D jag tycker var vell okej :/
-----------------------------------------------------------------
kollar din blogg varje dag :D super bra blogg du har <3

Svar: åh tack :D
Alicia Starnight

2014-05-04 // 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback