Starshines nya utseénde!

Jag fick tidigare idag ett tips av Klara Silverlee, att Starshine fått nytt utseénde, och det var mycket riktigt. Han har fått blå ögon, annan form på tecknet i ansiktet och mindre skuggor.
 
 Dock så håller jag med Esme på hennes punkt, skuggorna blev bättre, men hans tecken i ansiktet är inte likt det han brukar ha och han har haft bruna ögon igenom hela SLL, så varför byta nu?
 
Jag tror verkligen inte det bara är jag som är sjukt taggad till huvudstoryn på onsdag, åtta månader sen sist och gud vad vi väntat. Så de får se till att det är riktigt roliga uppdrag tycker jag, haha. Och jag har nog bäst timeat av alla, har nämligen lov även om jag var ledig halva förra veckan. Superskönt. Nu gäller det och tagga onsdag (som borde komma snabbare!) med Storm och en riktigt bekväm soulrider outfit. 


så fuskigt.. Mitt lov tog slut idag ;_;

2014-04-21 // 19:10:46

hur ser din soulrider-outfit ut?

Svar: har jag inte bestämt
Alicia Starnight

2014-04-21 // 19:28:40

Jag gillar att han är ljusare i färgen nu, men han har ju alltid haft bruna ögon och det blå i ansiktet ser ju inte alls ut som i SSL nu, så jag är ändå lite besviken må jag säga xP

Svar: Jo håller med.
Alicia Starnight

2014-04-21 // 20:28:11
Tina

vill göra uppdragen när ingen annan är där ju :-)

2014-04-21 // 21:05:18

Han såg så sorgsen ut förut, mycket sötare nu :D Och damn.. jag klarar inte av att vänta fler dagar, det kryper i ben och armar på mig x)

2014-04-21 // 22:00:26

har en fråga!

den där tjuvkik videon vi fick på huvuduppdraget den grafiken kmr kommer de bli den grafiken på SSO???

Svar: hahahah nej
Alicia Starnight

2014-04-21 // 22:43:42

Du är inte den ända med lov ;) Vissa har påsklov nu vettu ^^

2014-04-22 // 06:54:28

vrf kommenterade jag ens? XD

2014-04-22 // 07:44:11

Jag vill inte göra uppdragen när det är packat med folk... Som på alla onsdagsuppdateringar när man får boxa sig fram...

Jag kommer nog satsa på att göra dem riktigt sent på onsdagskvällen eller extremt tidigt på torsdag morgon.

2014-04-22 // 08:06:33
Bella

Åhh, jag längtar så sjukt mycket! Starshine blev mycket bättre, förutom sitt tecken då ;) Konstigt var det ju också att byta ögonfärg på honom?

Aja, jag har lov denna veckan som du :D Så bara att köra på :P

2014-04-22 // 08:37:08

Jag är också ledig i dag i alla fall :D För vi har studie dag i skolan i dag så jag är ledig i dag också TJOHO :D

Men lite frågor om häste starshine??
1.Varför heter hästen starshine och hur vet ni det, det står ju inte på hästen precis.

2.Vad kommer hästen i från?? Den är konstig tycker jag varför rider den runt Gröndal och jarlaheimstigen??

3.Och heter inte Lisas häst starshine? Isåfall vilken starshine har Lisa då.?

4.Vad kommer hästen i från kommer den komma i kommande huvud uppdrag?

5.Skulle varit så snällt om någon svarade på min frågor tack!

Psst:Jag längtar också till onsdags uppdatering tjoho xD

Svar: 1. Hästen har varit med i de tidigare spelen som är lite förspel för SSO, så vi vet det mesta. 2. Det är iallafall en starhäst (ras).
3. Jo, det är hennes häst som är i Gröndal.
4. På onsdag är den med i huvuduppdragen.
Alicia Starnight

2014-04-22 // 09:55:36

Varsågod för tipset :) men jag tror han är förtrollad eller nåt och min soul rider outfit ska vara min blåa vatten jackan i valedale och samma färg på schabraket

2014-04-22 // 10:41:47

Jag lånade din bild på Starshine i ett inlägg och hoppas verkligen att det var okej! Länkade självklart och skrev att det var din bild!

Om du vill att jag tar bort den är det bara att tjoa till så gör jag det på direkten!

Inlägget: http://starstableteam.blogg.se/2014/april/imorgon-smaller-det.html#comment

Svar: Det är självklart okej :)
Alicia Starnight

2014-04-22 // 17:38:20

Kan jag få låna bilden till min blogg? Har ingen bra dåtida bild på starshine! Skriver såklart att det var från dig då!

Svar: Jarå :)
Alicia Starnight

2014-04-22 // 21:44:55

om man söker på star stable på google och klickar på "nyheter" som är typ vid "bilder" så ska man klicka på nya magiska krafter o.s.v så får man sjukt spännande information
♥♥♥

2014-04-23 // 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback