Nya saker i uppdateringen

Idag kom det två stora grejer som inte skrivits med i uppdateringen. 
 
Ferdinands hästmarknad:
Ferdinands hästmarknad har flyttat på sig från Jorvikstallets arena till en pråm intill ponnypråmen i Fort Pinta. Dessvärre är den inte öppen än, jag tror det kommer dröja 1-2 veckor innan den öppnar upp portarna igen. Knas-Lars har ju berättat att de inte stannar länge på samma ställe och att det tar ungefär en vecka för de att öppna upp marknaden. Så vi får väl se när den öppnar.
 
De gamla hästarna har spridits ut på Jorvik, men de ersatte faktist tre hästar. Nämligen den Westfaliska hästen på Paddockön, ett grått Danskt Varmblod i Fort Pinta och en brun ponny på Goldspurs. Vart de tagit vägen är det ingen som vet. Kläderna tror jag nog kommer vara kvar i butikerna, men när de öppnar har det nog kommit lite nya grejer.
 
Mina önskemål till hästarna är Tinkers (kommer faktist snart till spelet) eller ponnys. Jag behöver min ponny Wildrebel så de borde snabba på med lite ponnys. I kläder vill jag ha svarta byxor med färgade ridstrumpor.
 
 
 
 
 
Tävlingsrelaterat vid Doyles kyrka:
Det har kommit något tävlings/championat liknande nära Doyles kyrka och Jasper i Moorland och Fort Pinta området. Det ser ut att bli ett championat med tavlan och flaggorna, och på höbalen finns det plats för en championatansvarig. Varenda gång det kommit champ har det dock varit stora championatområden, därför tror jag att detta är just för ponnys. Jag skrek till när jag fick den tanken. Har ju snart fyra ponnys, något måste de duga till. 
 
EDIT: Minns ni i alla hjärtans dag breven som skickades? James skickade ju nämligen ett till Penny och Polly och sa att det gick ovanligt bra med deras ponnylopp och bad om ursäkt. James sa även att han skulle starta ett ponnylopp någongång. Jag tror det är just detta som är planen.
 
Något som även skulle vara nice var att de hade temaveckor med uppdateringarna ibland, förra veckan skulle man ju kalla '"Huvudstory" vecka. Det kom huvuduppdrag och kläder med soulhäst tema. Ibland skulle de kunna ha fixarveckor, just för att fixa buggar och små detaljer som behöver fixas. Tror det skulle bli riktigt bra. Varför jag just kom på att tänka denna tanke var att nästa vecka kanske Ferdinands hästmarknad öppnar, om det då kom ponnys dit och ett ponnychamp skulle ju temat på uppdateringen bli ponny.


Vart kunde man köpa den isabell-färgade andalusiern?

Svar: Goldspurs :)
Alicia Starnight

2014-04-30 // 19:33:12

Åhå! Nu fick jag plötsligt bråttom att levla upp ponnyskrället :o *Far iväg*

Svar: HAHAHA
Alicia Starnight

2014-04-30 // 19:35:23
leia

men blähä. ville ju ha varmblodet ;_;

Svar: Tror inte direkt det försvinner, det är ju helt osannolikt. Så vi får hoppas att de kommer tillbaka snarast :)
Alicia Starnight

2014-04-30 // 20:27:37

Har också hittat dom där sakerna kul att dom har flyttat häst markanaden !

2014-04-30 // 20:32:54

Tänk det är ponny champinat

2014-04-30 // 21:44:49

Omg! So exited! Ponnychamp och tinkrar, låter som en lysande framtid :D

2014-04-30 // 22:43:28

Oh noo tänkte ju köpa ponnyskruttet som försvann ;_; Hoppas den dyker upp snart igen! Och hoppas det blir ponnychamp, mehehe 8D

2014-05-01 // 10:00:17

Jag hoppas inte på ponny champ!! Min ponny är i lvl 5 typ :(

2014-05-01 // 11:54:25
Nikki

Jag tror du har rätt om det där med ponny-championat. Finns en fil som pekar åt det hållet c:

Svar: Japp jag vet ;)
Alicia Starnight

2014-05-01 // 17:15:39

I LOVE THIS BLOGG:DDDDD

Svar: Åh tack :)
Alicia Starnight

2014-05-02 // 20:18:38

Det finns svarta byxor med röda strumpor.

Svar: jepp, fast bara det, fler tack :)
Alicia Starnight

2014-05-06 // 14:50:00

Eftersom de hästar som stod i hästmarknaden inte är där Kmr det troligen nya hästar iaf.(hoooopas tinker cx)

2014-05-06 // 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback