Pumpajakt bugg

I den nya pumpajakt tävlingen finns det en bugg som gör att man kan få väldigt kort tid. Jag tänker inte förklara buggen eller säga vad den gör, hur osv. Det är otillåtet att sprida buggar och denna är ju ett fusk.
Jag hade sett det på resultatet igår kväll, att någon hade fått endast 25 s. Man förstod ju snabbt att det var en bugg. Så jag klurade på det och dagen efter kom jag på det. Jag provade en gång, och placerade mig bäst någonsin med 10 sekunder. Buggen var tidigare anmäld av några personer, och det är bra. Game Master har sagt att hon har skickat buggen till teamet. Den kommer ju självklart tas bort, och om dem inte är dumma någon som dem inte är, så kommer dem nollställa denna tävlings resultat. Jag ångrar att jag ens testade buggen, för jag står inte ut med mina 10 s där, vill ju slå mitt rekord rimligt och något som är ännu fuskigare nu är ju att månadens bästa ska delas ut på detta lopp ikväll. Man märker att vissa bara testat, men vissa har faktist försökt använda detta fusk eftersom man sett att dem förbättrat sina resultat. Just nu är jag 3:a bäst, och jag är hemskt glad att inte jag får ta emot månadens bästa på något jag inte ens är. Jag väntar spänt på att dem ska ta bort fuskresultaten och buggen så vi kan köra riktigt.
 
Så för att sammanställa detta, det finns en bugg där som kommer tas bort inklusive resultaten, jag fuskade inte till mig mitt rekord med flit utan endast för att testa om det var den buggen.
Just nu är mitt riktiga rekord 2 minuter och ca 20 s.

Trackback