Onsdagsuppdatering?

Ja, dags för onsdagsuppdatering :D Tur jag har som är ledig på denna onsdag, blir självklart bra uppdatering som alltid ;) De flesta, typ alla, ja alla är ju lediga för att det är röd dag ;) 
..nytt område, någon spännande funktion, något vi inte sett i spelet förut, huvudberättelsen, kul uppdrag, snygga kläder och utrustning som förra gången.  OCH FLER HÄSTAR :D
Valedale eller Fort Pinta championatet hoppas jag också.
..kanske något litet, eftersom förra uppdateringen var ganska stor. Men kanske nya hästar, något klädesplagg, utrustning. Nytt championat, FP eller VD championat.
Kommentera :D


om jag får tro så tror jag på kläder, nya hästar och en ny funktion :D
det jag hoppas på är att man kan kunna leda hästen <3 och att typ man kan hämta vatten i sitt hemstall när man sköter sina hästar istället för att gå ut och hämta i brunnen

2013-04-30 // 20:55:17

jag tror: nya hästar, kläder och utrusting.

jag hoppas: nya områden, fortsätting på huvud berätteslen, att hästen kan gå självmat i hagar och boxen, att man kan leda hästen och att man kan gå ut och in ur sit stall utan häst!

2013-05-01 // 08:43:07

hoppas det kommer shettisar och då ska det komma fallabellaponny xD pch att man kan leda hästen och hagar såklart:)

2013-05-01 // 09:00:22

jag tror att fp championatet kommer. och hoppas att man ska kunna leda hästarna;)
//Lily Moonnight

2013-05-01 // 09:37:25

Jag hoppas: Att man ska kunna leda hästen, släppa sen i en hage, huvdberättelsen, att man ska kunna gå ut ur hemstallet utan häst m.m.
Jag tror: kläder, utrustning, fler hästar.

2013-05-01 // 09:43:51

jag vill gärna vara med om jag får.

2013-05-01 // 13:10:23

det var inget

2013-05-01 // 13:10:49

Valedale C? Det har ju redan kommit!

Svar: please, titta när jag publicerade inlägget ;_;
Alicia Starnight

2013-05-06 // 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback