Bilder från igår :)


Galopp i skogen :)


Öser runt lite på ängarna :)


Jag & Stephanine :)


:D


:)


Storm älskar att springa :)


Lite bad :D


Vill in till hösten, fast jag får nöja mig en så länge med lite höst ljus :D

'
Jag, Hazel & Stephanie påväg till stranden :)


Southsilvervattnet :)


Trav på stranden :)


Ponnisarna var lite busiga igår :P


Här simmar vi med våra hästar :)


Söta mular <3


Hittade en väg upp på den shiita stora kullen, om ni kollar noga så ser ni en häst,
det är min syster Cecilia Flowerhill som ville följa med upp, fast hon lyckades inte :D


HEHE :D


Galopp uppför :D Ser ni den släta släta marken? Det är taket på Demachusgruvan, hur man nu stavar det :P Man kan gå på det taket om man vill :)


Jag & Hazel på den stora berget/kullen med våra hästar :)


Hittade en till liten kulle :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback