VILL HA <33

Asså, den här hästen är så jävla fin och söt! VILL HA SÅ HIMLA MYCKET!!! SÅ SÖT OCH FIN, love it <3 Måste haaa, geeee mig :c <3 Om den färgen finns att välja när man skapar hästar nu så dumpar jag Alicia Starnight och skapar en ny med mitt favoritnamn, Kate och tigrerad häst <33
 


KAN MAN SKAPA HÄSTAR!? :)

Svar: Noo.
Alicia Starnight

2012-08-08 // 12:39:40

det var min ide med benlindor som jag skickade in till SS

Svar: Okej, någon annan har nog också gett den idén. Bla. jag :)
Alicia Starnight

2012-08-08 // 12:48:38

Jag håller med! Den är såååå fiiiiinnnn!!!
Innan hade jag bestämt mig att jag skulle skaffa en fux men om den där färgen kommer så ska jag skaffa en sån :D

2012-08-08 // 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback