Veckans Uppdatering!

Ny klädshop!                                                                                                                      2012-08-01
Hej! 
Här kommer veckans onsdagsuppdatering! 

Ny utrustning till din häst: 
- Denna vecka öppnas en ny klädshop på den långa bryggan mellan Västkobbens fiskeby och stallet Gyllenbladet! Denna affär innehåller nya coola kläder till dig! 



Star Coins till discokväll: 
På fredag kommer vi förhoppningsvis ha en speciell Star Rider Discokväll! Därför har alla Star Riders fått 250 extra Star Coins så alla har chansen att köpa något speciellt till tillställningen! Vi kommer att vara i Café Pinta för att ta bilder till våran Facebooksida och dela ut några speciella priser! 

 

Highscore reset: 
- Nu är det dags för ännu en nollställning av alla tävlingsresultat! Från och med idag har alla chansen att ta nya toppresultat igen! 

Fixar: 
- Stallchatten och Sägchatten är fixad så den fungerar som den ska! 

· Sägchatten är lokal. Det som skrivs i Sägchatten kan bara de som är nära dig läsa! 

· Stallchatten är global. Stallchatten finns tillgänglig i de flesta byar och stall. Alla som är i något utav stallen där stallchatten finns kan se chatten! 

Du chattar alltid i den kanal som du har öppen för tillfället! 

Vänliga hälsningar, 
Star Stable-gänget
 
Jättefina kläder och shiita kul med ett sådant disco :D
Att dom nollställt resultatet ._. 
 
8/10
 
Jätterolig uppdatering, men häst och husdjurs funktionen borde komma snart och så borde dom gjort mer plats i garderoben..
 


Ja, det var tråkigt att de nollställde topplistan, efter man har jobbat så hårt!

2012-08-01 // 15:42:04
Alma

Hej, Alicia. Tänkte bara fråga om jag fick vara med i Silver Fighters? Det vill jag för det är en så hemskt bra klubb! PS Jag vet inte om det är en klubb eller grupp, så jag chansar bara... Kram Alma

Svar: Vad är ditt Starstable namn? :)
Alicia Starnight

2012-08-02 // 16:51:38
Alma

Hej, Alicia. Tänkte bara fråga om jag fick vara med i Silver Fighters? Det vill jag för det är en så hemskt bra klubb! PS Jag vet inte om det är en klubb eller grupp, så jag chansar bara... Kram Alma

2012-08-02 // 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback