Veckans Uppdatering!

Den spännande fortsättningen!                                                                                               2012-08-29
Hej alla! 
Här kommer veckans spännande uppdatering! 

Nya uppdrag: 
- Den spännande historien fortsätter! Prata med Borgmästare Klaus i Västkobbens fiskeby och se vad han vill. Tänk på att vara uppmärksam på de ledtrådar du får, det kan hjälpa dig i framtiden... 

 

Ny dekorationsshop: 
- En ny dekorationsshop har öppnats upp i Västkobbens Fiskeby med nya fina dekorationer till din häst. 

Nya kläder: 
- Det har kommit en ny laddning med kläder till Silvergladebyn, Västkobbens Fiskeby och Valedale. Det har bland annat kommit mer västernkläder! 

Vänliga hälsningar, 
Star Stable-gänget
 
SUPERKUL UPPDRAG :D 


Inga kläder fall mig i smaken riktigt.
10/10
JÄTTEBRA UPPDATERING!
 

 


Hej! Har några frågor:
hur gör man så att man får bort den där kartan längst ner till höger, och namnen uppe i hörnet, brukar klistra in dumparna i word men om du använder paint elr ngt annat, snälla berätta hur man gör!
2: Hur lägger man upp bilder längst upp på sidan? du vet du har ju animerade bilder där, men jag vill gärna bara ha vanliga stilla bilder.
3: Du behöver inte svara på den här: men jag undrar hur man kan lägga till en egen signatur? och en egen bild som du och många andra gör. TACKSAM för svar!
/Kram Ellie <3

Svar: Hej, använder paint. Svårt att förklara :P Lägger dit en bild bara :P Kram xP
Alicia Starnight

2012-08-29 // 18:38:08

´fråga 1: jag menar: hur skär man bort dem? jag försöker på word men de kommer alltid tillbaka

2012-08-29 // 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback