Veckans Intervju!

Game Master Elise och hennes häst Braveheart!
 
Intervjun är ifrån Maj och bilden från April.
 
Vem är du?
Jag är Game Master Elise! 3D-grafiker som gillar tv-spel
 
Vad heter din häst?
Min häst heter Braveheart
 
Vad gör du på din fritid?
På min fritid gillar jag att teckna, måla, läsa böcker och spela tv-spel och dataspel, och umgås med min pojkvän
 
Hur gammal är du?
Jag är 25 år 
 
 Vart ligger kontoret där ni jobbar?
Det ligger i Sthlm
 
Har det något speciellt namn?
Nej det har det inte 
 
Vad gör du om dagarna?
Jag jobbar med 3D i spelet, animerar och gör nya karaktärer, platser och saker
 
Vad är det roligaste med ditt jobb?
Att jag får jobba med någonting jag älskar!
 
Så du trivs du med ditt jobb?
Ja, det är det bästa jag kan tänka mig!
 
Vilken är din favoritplats?
Jag gillar utsikten vid observatoriet
 
Vilket lopp i Jorvik är ditt favoritlopp?
Jag gillar tävlingarna i ridhuset! 
 
När blev du Game Master?
För några månader sedan
 
Hur många jobbar med spelet?
Vi är sex personer som jobbar med själva spelet, men sammanlagt är vi ungefär tolv personer 
 
 Är det bara tjejer, bara killar eller är det blandat?
 Blandat
 
Hur länge arbetade ni med spelet innan det öppnades?
Kan inte svara på det, men länge i alla fall!
 
Tack så mycket för att jag fick intervjua dig!
 


IIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! Jag har en exakt likadan starthäst!!! :O :O :D :D IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH

2014-07-07 // 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback