Marleys Barrel racing bana

Idag har jag gjort ett steg med att hjälpa Marley med hans Barrel racing bana.
Stack till Derke. btw, har dumpat honom c: Han är otrogen mot Mr. Sands som gömmer sig i hans postkontor :(
Pratade med mitt ex.. jag var bara nära på att knäcka nacken på honom, men det gick bra c:
Tjuvläsaren c;
Pööst med planer xD
Härifrån ink. denna bild kommer vara fotoade på kontot Cecilia Flowerhill, syrrans konto då mina andra bilder försvann då datorn stängde av sig helt daamp D8
 
 
Klant chauförr xP
 
Jag stack såklart och letade efter tunnorna c;
 
Jao, får vänta tills imorgon antagligen eller köpa övernattning ;)
 
 
 


var du ihop med Derek? :O

Svar: Japp ;D
Alicia Starnight

2012-08-22 // 19:16:53

Till April R: Ja, visste du inte det? xD

2012-08-22 // 19:36:00

Vart hittar man alla barrels? hittar bara två :D

2013-04-22 // 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback