Jorvik-Runt - Dag 9

Jorvik-Runt - Dag 9 - Ritt till Jarls Gravvalv
Hej! I eftermiddags red jag till Jarls Gravvalv, där ska jag sova över idag :D
Skrittade ifrån Fiskarstugan.
Trav.
Fattade galopp och red efter vattnet.
 
Ökade galoppen lite, mot stenbron.
Red över bron.
Svängde ner i buskarna vid det Gamla Båthuset.
Lät henne galoppera efter vattnet.
Travade upp för backen.
Svängde ner till Jarls Gravvalv.
Framme! :D
Det ljusblåa red jag idag, jag är snart klar med min Jorvik-Runt. Fast sen när jag ridit runt Jorvik ska jag svänga in i Silverglade och övernatta där. Eller jah, kanske 11 ritter och övernattningar till xD
 
 
 
 
 


Hej!
Hur kan du göra så att det ser så bra ut när du redigerar bort sadeln? blir inte lika snyggt förmig ;c
Skulle vara oerhört tacksam för svar.

Kram Heather

Svar: Det är en bugg.
Alicia Starnight

2012-08-04 // 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback