Jorvik-Runt - Dag 8 - Första ritten på dag 8

Jorvik-Runt - Dag 8 - Första ritten på dag 8 - Till Fiskestugan
 
Hej hej! Jag sov över i mitt hus inatt i Västkobbens Fiskeby, jag hann inte till Björngrottan igår så jag stack tillbaka till Björngrottan nu imorse och red ritten.
Skrittade ifrån Björngrottan.
Travade på stigen.
Fattade galopp.
Vi red förbi tunneln dom bygger genom bergen i Firgrove. Jag kände att Storm var osäker när vi red nära den.
Storm gjorde en bockserie. Jag flög av och hon flög iväg i full galopp i skogen.
Jag hittade henne på en gång.
Vi red ifrån den skogen, red en liten bit på Eldstigen och svängde ner i skogen sen.
Ner på stranden där vi galopperade och förbi Fiskestugan, när jag såg den var jag frestad att sova i den..
 
När jag var framme vid Äppellunden ångrade jag mig, jag ville inte sova där, jag ville sova i Fiskestugan 8D
Jag galopperade till Fiskestugan.
Framme :D
Red gröna red jag idag, vid den röda pricken ramlade jag av, det mintgröna, gick jag till Storm, den rosa pricken satt jag upp, fortsatte till Äppellunden, där vände jag och det mörkgröna red jag till Fiskestugan.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback