Jarls Gravvalv!

Hej! I onsdags gjorde dom SUPERmycket saker i Jarls Gravvalv. Jag har tagit dom flesta bilder genom att titta ner under marken. Detta borde vara tillåtet att lägga upp annars blir jag rasande .__. Jag är ju endå inte i gravvalvet :P
Det är en svart sol i den stenutskrifssolen. 
 
Förut var inte facklorna tända, nu är alla facklor tända.
Under är det massa typ.. ja.. olika saker i gravar.. fina saker.. det är det under stenen.
Ett hål är i mitten som är ner hit:
 
 
Ser ni den stenen till vänster? Det är ju en måne och en annan måne i månen. Det är ju Linda och Meteors tecken i Ödesryttarna.. Och solen Annes.. och Concordes förståss.
I stenarna är det massor av runor m.m
Ser ni? :o
Jag tror faktist Jarls Gravvalv kommer öppna på onsdag, eller iallafall inom kort..
Stenar.. flygande stenar på vissa ställen täpper igen hål m.m xD
Det är stenar lite runt om gravvalvet nu.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback