Häxan Pi!

Hej! Här är första dagens uppdrag om Häxan Pi. Hoppas detta uppskattas, för det tog mig timmar att göra detta.. Fota och allt... Jag missade två bilder på vad Alex och Linda sa men aja.. xP Datan dampade c:
Pratade med Alex.
 
Stack till Klaus och pratade med honom.. 
Ehh?
Han försökte fly, jag jagade honom.
 
Galopperade i full galopp till Norra Järngrinden.
Låste upp med nyckeln..
Grinden öppndaes, jag pratade med Alex.
Galopperade in i Kittelkärr.
 
 
Tog mig till Häxan Pi's hus.
Det fanns massor av brygder och äckel där..
 
Pratade med Pi. Hon ville visst inte prata...
Hon förvandlade mig och Storm till...
'
En groda och en käpphäst..
Du kan ju gissa vem som är vem 8D
Förtrollningen släppte sen..
Pratade med Alex.
Stack till Vingården och snackade med Lina.
 
Vi sprang till Bibloteket.
Vi gick in i en av dörrarna.
I Bibloteket var vi nu... Det är underbart fint.
 
 
 
Jag samlade böcker.
Plockade böckerna ur hyllorna.
 
Pratade med Linda igen.
 
Läste alla fyra böcker.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback