Borgmästare Klaus..

..var väldigt hjälpsam idag... Han sprang och gick runt med några av breven xD Det är en "bugg" från Häxan Pi uppdraget när han sprang iväg.. Och detta hände för kanske 8 timmar sedan.. och han springer än. HAHAHA xD
Han sprang ivög.
Hjälpte till med alla brev o.o
 
Japp, han försvann, jag letade efter honom i timmar ._______.
När jag hittade honom, gick han.. jag kunde inte klicka på honom, det gick inte att utföra uppdraget..
Jag jagade honom lite till.
Kallade honom tillslut gurka och gav upp. Han har sprungit runt Fiskebyn hela dagen nu, han kommer bränna bort hela sig snart om han fortsätter o.o
 


HahahaxD garvar i hjäl mig xD

2012-08-10 // 21:48:01

Hahah xD Hade samma problem :P Får nog lov att mejla support så att dem kan fixa det till nästa uppdatering ;)

Svar: Haha ;) Dom vet om det så du behöver inte mejla, och dom ska fixa det på måndag :)
Alicia Starnight

2012-08-10 // 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback