Blåa böcker!

HAHAHA, det har kommit nya blåa böcker i bibloteket xD OBS: jag bloggar om ALLT NYTT. HAHAH åh xD Bla. om detta, små, ganska onödiga trökiga inlägg hahaha, stackars er som måste läsa alla små inlägg, hah 8D
åh, jag bloggar om allt onödigt nytt haha ;) Det är bäst ni vänjer er 8D
 


Jag tror (eller åtminstone hoppas) att de blåa böckerna är faktaböcker där man senare ska kunna läsa om bl.a. Jorviks historia, personer, platser m.m :)

Svar: Ja, det skulle vara jättekul!
Alicia Starnight

2012-08-22 // 22:50:44

Vart ligger biblioteket?

Svar: på Vingården :P
Alicia Starnight

2012-08-24 // 16:04:32

hej jag har en fråga ..

vart liger bibbloteket och hur kommer man in idet????

Svar: Du måste vara i level 12 :P på Vingården.
Alicia Starnight

2012-08-26 // 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback