Alli - picknicktjuven

Höhö.. som ni kanske vet, nej det vet ni inte är jag en picknicktjuv.. jag letar efter folk som har picknick och lånar den... Igårkväll var jag igång igen.. jag såg två tjejer som hade picknick.. dom sa HEJ till mig när jag satte mig, jag bah: hej o.o. För ALLA jag brukar låna picknick av säger STICK och DU ÄR KNÄPP eller något HAHA 8D 
Här lånade jag deras picknick c:
Dom följde med till min hemliga plats som jag skulle till egentligen c;
 
Vi åkte lite kullåkning ner för min hemligaplats berg och man åkte ner i vattnet :D Mitt favvokullåkningsberg tror jag 8D
Det var jättekul. PROVA :D Om ni hittar min heliga hemliga plats.
 
Dom blev brb och jag vart rastlös. Jag sysselsatte mig själv med att hoppa över dom 8D
Galopperade i en cirkel, största grad av tråkighet medan dom var borta :c
Jag pratade med dom fast dom var brb HAHA 8D
Sen stack jag till Fiskestugan igen för att blogga, då kom dom sen :D
Sen red vi till Steves gård 8D
Gjorde nada xD
Jag stod på transporten, Esther på paddockstaketet 8D Så stod vi typ resten av kvällen eller försökte komma upp på saker vid Steves gård haha ;D <3 Btw, Alice fick lov att gå :c 
 


Alice =D

2012-08-28 // 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback