Ritt med Ellen!

Hej, red en ritt med Ellen idag. Det var roligt.


Vi skrittade ifrån Moorland.


Travade upp för backen och svängde vänster mot Övergivna Bondgården.


Hoppade över en mur.


Och en till mur.


Galopperade ner till den trasiga bron.


Ellen och Love! Alicia och Storm!


Vi red vidare och svängde ner i en typ grop.


Skrittade ner försiktigt för en brant backe och ner på en stig vid Southsilvervattnet.


Galopp på stranden efter vattnet. Påväg mot "Gömställe för smugglare".


Framme!


Sedan galopperade vi efter vattnet. Vi red sedan hem till Firgrove.



Sofia

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D -> http://byfia.com/2012/april/veckans-blogg-3.html#comment

2012-04-30 // 10:16:22
Blöö

Hur gör man uppdraget ''Tre försvunna turister'' ? jag har hittat snubben med kameran och sen en häst utan träns nära kyrkogården men det enda killen sa var typ ''Jag undrar också vart de andra är'' sen så var uppdraget klart och uppragsboken är tom? Vad göra? :)

2012-04-30 // 10:25:02
Alicia

hej jag har hittat gubben men jag hittar inte det två andra turisterna som var iväg på en tur med det 3 snällaste hästarna men vart hittar jag mamman och barnet?

2013-09-03 // 17:20:33

Alicia...Är detta gamla inlägg är orolig att du raderat ALLA andra inlägg jag vill veta annars så...Slutar jag läsa din blogg så svara är det nya eller gamla inlägg detta?

//Liv Fastlee

Svar: eh gamla, titta på datumet
Alicia Starnight

2013-09-30 // 19:52:37

JAHA XD 2012 ÅRET XD

2013-10-01 // 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback